Германският автомобилен концерн Opel, който е част от американския производител GM, не е използвал никакви устройства, които биха могли да разпознаят дали на автомобила се прави тест на емисиите на вредни газове. Това потвърждават докладите на германското и британското правителства, цитирани от самата Opel.
При извършените проверки все пак е открита разлика в разхода на гориво, но тя не се дължи на устройства, каквито бяха открити в модели на VW Group. Причина е самият метод за измерване, който се използва в Европа.
"И двата доклада засягат добре познатата и добре разбираема разлика в представянето на автомобилите на база лабораторен емисионен тест, който спешно се нуждае от реформа, и при тест в реални пътни условия", заявяват от Opel.
Методът се нарича NEDC, като през 2017 година ще бъде заменен от напълно нов, който е далеч по-точен. Неговото обозначение е WLTP, като се базира на измервания на емисиите на автомобила директно на пътя.
От Opel вече обявиха, че ще публикуват измерени по WLTP данни за своите автомобили още преди въвеждането му. Това започне от месец юни тази година, като първият такъв модел ще бъде новата Astra.
"Ние силно вярваме, че индустрията трябва да си спечели обратно доверието чрез откритост с клиентите и регулаторните органи. И ние вече сме предприели категорични стъпки в тази посока още тази година", се казва в съобщението.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Opel не е замесена в Дизелгейт
Доклади на германското и британското правителство оневиняват марката
16:25 | 25.04.16 г. 2Новата Astra. Снимка: Opel
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Ще има ли търговска война при електромобилите?
-
Русия обяви украинския президент Володимир Зеленски за международно издирване
-
Кадър на деня за 4 май
-
Англосферата е по-добра в имиграцията от останалия развит свят
-
Влошаващите се перспективи за печалбата заплашват ралито при S&P 500
-
S&P Global повиши рейтинга на Турция заради по-ортодоксалните икономически политики
-
Американската военна машина работи с редкоземни магнити, доминирани от Китай
-
Технология на Huawei предлага на автопроизводителите път към успех в Китай
-
Световният глад за сьомга е свързан с екологична катастрофа
-
Германия отчита ръст на употребата на заместители на месото на растителна основа
-
Русия обяви украинския президент Володимир Зеленски за международно издирване
-
Ще има ли търговска война при електромобилите?
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
S&P Global повиши рейтинга на Турция заради по-ортодоксалните икономически политики
-
Благоприятните данни тласнаха британския индекс FTSE 100 до рекорден връх
-
Dow Jones прибавя над 300 пункта след по-слабите от очакванията данни за трудовия пазар в САЩ*
-
ЕЦБ е готова със становището за законопроекта за въвеждане на еврото в България
-
Разминаването на Фед и ЕЦБ при лихвените решения ще доведе до проблеми за еврото, според икономист
-
Инфлацията в Турция се ускорява до малко под 70% през април
преди 8 години Който слушка - папка ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години "Германският автомобилен концерн Opel, който е част от американския производител GM, не е използвал...."*** как...?!!! Кой би допуснал?! отговор Сигнализирай за неуместен коментар